verzekering gewaarborgd wonen

ergernis2
Topic Starter

verzekering gewaarborgd wonen

#1 , 06 apr 2014 10:27

Beste,ik heb de verzekering aangevraagd voor mijn zoon, om hem te helpen met zijn papieren. Blijkt nu dat ik geen goeie hulp was want (ik dacht dat de aanvraag binnen het jaar na de leningaanvraag moest binnen zijn,dus tijd genoeg) zijn aanvraag is geweigerd omdat hij op moment van aanvraag niet werkte. Daarvoor was hij wel 3 jaar werkzaam. Alle attesten van het werk zijn in orde.Nu is hij onverwachts terug beginnen studeren voor 9 maand om dan terug te gaan werken.Door mijn toedoen verliest hij dus de kans om later(hopelijk nooit nodig) gebruik te kunnen maken van de verzekering.We mogen beroep aantekenen op de beslissing maar hoe kan ik mijn fout verandwoorden.Alvast bedankt voor de info

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 06 apr 2014 13:16

U heeft geen fout gemaakt? Uw zoon voldoet gewoonweg niet aan de voorwaarden om te genieten van deze verzekering. Ook vandaag werkt hij dus niet. Je kan geen verzekering afsluiten tegen inkomensverlies als je geen inkomen hebt... En nu een verzekering aanvragen voor toekomstige inkomsten kan evenmin.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”