Hey
Ik heb een vraag i.v.m. een dochter dat ik niet mag zien.
Ik ben nu 26 jaar heb een vaste vriendin en een dochtertje van 6maanden ben zeer gelukkig maar 5 jaar geleden was ik bij een ander meisje nog ma da ging niet zo goed tussen ons zodat ik de relatie verbroken had ma toen zei zij leuk dat ze een verwachting was dus ben ik toch maar gebleven toen ze 6maand in verwachting was ging het echt niet meer omdat ik constant moest binnen blijven van haar en ondertussen ook was te weten gekomen dat ze het voor expres had gedaan zodat ik niet weg kon daar is ze ook voor uitgekomen ik had ondertussen zo een haat op haar gekregen zodat het samenleven niet meer kon ik ben dan reeds vertrokken ma toch contact gehouden voor het kind we zijn na de notaris gegaan en opgemaakt dat het kind mijne naam draagt en ik iedere maand allimentatie betaal + de waarborg voor haar een apartement zodat ze niet bij haar ma moest blijven wonen alles ging redelijk totdat het kind er was ik had ontertussen mijn huidige vriendin en daar was ze niet blij mee ik mag het kind niet zien en het draagt mijne naam niet ze had gezegd vader onbekend. int begin was ik er kapot van dat ik et heb laten bekoelen ma nu zou ik toch graag mijn dochter van 4 jaar nu willen mee opvoeden en zien Wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt