Had ik eveneens reeds gedaan.Naar politie bellen. Een pneumatische boorhamer gebruiken op zondag is wettelijk verboden, evenmin als een grasmaaier.
Yup idd. Een broodje eten op de trappen van de St-Paulus-Pieter kerk werdt bestraft met een GAS boete.Hebben ze daar geen GAS-boete voor in Mechelen???
Daar had ik nog niet aan gedacht.De burgemeester, hoofd van de politie en de gemeentelijke oppositie inlichten van deze weigering om het politiereglement correct toe te passen.
Wat de grasmaaier betreft…. is dat zo Mava? Ik dacht altijd dat dat afhankelijk was van het plaatselijk politiereglement en dat het dus kan verschillen naargelang waar je woont. En in de stad waar ik woon komt het woord grasmaaier niet voor in de politiecodexNaar politie bellen. Een pneumatische boorhamer gebruiken op zondag is wettelijk verboden, evenmin als een grasmaaier.
En als ik het hier goed gelezen heb krijgt elke oproep naar daar een meldingsnummer, dus kan je best meteen ook naar dat meldingsnummer vragen.Ik zal, wanneer het afbraak muziek morgen (zondag) weer begint, eerst de 101 bellen (dan staat het geregistreert).
In Leuven ius het verboden. Staat in het gemeentelijk reglement. Heb zo ooit de politie over de vloer gehad omdat ik op een feestdag het gras afreed, en dat mocht blijkbaar niet. Het was een klacht van een verre buur (100 meter afstand).[]
Wat de grasmaaier betreft…. is dat zo Mava? Ik dacht altijd dat dat afhankelijk was van het plaatselijk politiereglement en dat het dus kan verschillen naargelang waar je woont. En in de stad waar ik woon komt het woord grasmaaier niet voor in de politiecodex
.