Kopers veranderen volledig compromis in hun voordeel

Rooki10
Topic Starter

Re: Kopers veranderen volledig compromis in hun voordeel

#16 , 12 mei 2014 12:55

Vanavond moeten we langs onze Immo om dit voorstel te tekenen.
Ik ben benieuwd wat ze ons gaan vertellen. :(
Wij voelen ons echt bedrogen, dat ook zij niet onze voorwaarden hebben verdedigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Milo72

#17 , 12 mei 2014 16:09

teken alleszins niets waar je niet mee akkoord bent ... eenmaal getekend ben je geketend
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Turaki

#18 , 12 mei 2014 19:53

teken alleszins niets waar je niet mee akkoord bent ... eenmaal getekend ben je geketend
Yep, zij kunnen u net zo min iets op leggen als u hen, tenzij dit al voorzien was in het aanvaarde bod.

En als zij niet willen tekenen zonder dat u akkoord gaat met hun voorwaarden, zijn zij degene die de koop annuleren, en kan u een schadevergoeding van 10% eisen (zal wel via de rechtbank moeten waarschijnlijk).

Reclame

Rooki10
Topic Starter

#19 , 15 mei 2014 10:43

Uiteindelijk: hebben we de compromis getekend in samenspraak met de Immo, die lessen heeft geleerd om naar de toekomst toe deze discussies te vermijden. Ook al ben ik niet tevreden over wat er in onze compromis staat geschreven door de kopers ben ik toch blij dat deze discussies door de immo naar de toekomst toe zullen vermeden worden. Wij zorgen er nu voor dat de renovatie met spoed vooruit kan gaan zodoende dat we sneller kunnen verhuizen en geen huur zullen hoeven te betalen. Alvast dank voor jullie antwoorden en het is voor ons een levensles geweest. Alles op papier enig geldige bewijs.

Terug naar “Kopen”