Het is niet dat ik er een erezaak wil van maken, verre van eigenlijk.
Het was gewoon iets dat ik me afvroeg.
Het is ook niet dat ik een slechte buur of gelijk wat ben, zo heb ik mijn wasmachine ook al laten gebruiken door een buur (studio's hebben geen aansluiting voor wasmachine) die niet naar de wasserette kon door de hevige regen, als ik het weet heb ik er allemaal geen problemen mee. Dat zijn ook éénmalige dingen, en als ik kan helpen ga ik het ook niet laten.
We werden niet op de hoogte gebracht, dus door die elekriciteitskabel staat de voordeur hier ook heel de dag open, en kan iedereen binnen (niet iedereen heeft slecht bedoelingen ik weet het

)
Ik ken mijn huisbaas intussen al een beetje en moet zeggen dat ik niet eens weet of die mensen contractueel aan het werken zijn of niet. Telkens er herstellingen moeten gebeuren aan het gebouw, waar we op de hoogte van worden gebracht, komen die werkmensen op de meest bizarre uren... Zo kwam iemand mijn raam vervangen (was kapot bij aanvang huur, heb dit ook in de plaatsbeschrijving laten noteren dat ik op mijn slaapkamer geen raam had, en dat de kamer dus niet perfect in orde was zoals beschreven), om 6 uur s'morgens.