Na tien jaar samen te zijn uiteindelijk samen beslist om op onze samenzijndatum te huwen.
Precies 1 maand na huwelijk is mijn vrouw vertrokken smorgen adres verzet en smiddags zat ze bij een andere man.(nu blijkt dat ze in 2009 met verschillende mannen het bed heeft gedeeld)
Allemaal geen probleem maar ze heeft effectief niet naar ons zoontje van 3,5 omgekeken
We hebben een bemiddelaar opgestart (enkele twee gesprekken gehad en volledig betaald) ondertussen heeft ze die afgezegd en vandaag heb ik een aangetekende gerechtsbrief gekregen. Inhoud voorlopige regeling, huis lening etc... (betaal al alles op dit moment)
Ons zoontje zijn adres staat bij mij omdat toen ze vertrok er geen slaapplaats was bij haar nieuwe vriend.
Nu wil ze voor co ouderschap gaan enkel op haar vrije dagen Zondag maandag en woensdag
Na 7 maanden emotionele ontrouw wil ze van alles de helft
En als dat is geregeld gaat ze ook nog voor het huis.
Althans dit zegt ze zelf
Als trouwe partner heb je dus echt niets meer te zeggen
Mijn vraag
1 Kan ik vragen of ik de huisvesting van haar nieuwe vriend mag zien (deze heeft nl ook een kindje maar het w grootgebracht door de grootmoeder)
2 ben akkoord met co ouderschap maar wil mijn zoontje 1 op 2 in het weekend en ook nog eens afwisseld 2,5 dag in de week (kan echt niet zonder hem, heb hem praktisch alleen grootgebracht)
3 Kan mijn toekomstige EX ook nog proberen voor het huis te gaan kan ze alleen een openbare verkoop aanvragen
4 ben ten einde raad voel mij enorm door ons rechtssysteem in de steek gelaten begrijp dat ieder kind een vader en moeder nodig heeft maar ben voorstander van een vaste verblijfplaats maar als maar een dure advocaat hebt krijg je alles geregeld menselijkheid zit niet in het systeem.