Plaatsbeschrijving betaald maar nooit plaatsgevonden

sunny
Topic Starter

Plaatsbeschrijving betaald maar nooit plaatsgevonden

#1 , 17 mar 2008 13:24

In november 2006 hebben wij ons contract getekend voor het appartement dat we nu nog steeds huren.
In het contract staat dat er ten laatste in april 2007 een plaatsbeschrijving zou gebeuren.

In maart-april 2007 is de makelaar hiervoor bij ons geweest, maar de plaatsbeschrijving is nooit afgewerkt, ook niet ondertekend.
Toch hebben we, bij het ondertekenen van het huurcontract in november 2006 hier reeds 105 euro voor betaald (de andere partij betaald dan ook 105 euro).

Wij gaan hier niet meer lang blijven wonen, en ik vroeg me af wat ik best doe?

Ik zit ermee verveeld dat ik heb betaald voor iets dat niet heeft plaatsgevonden.
Maar als wij nu iets beschadigen, dan kan de verhuurder dit momenteel niet op ons verhalen, omdat er geen plaatsbeschrijving is geweest.

Zou ik het dan best zo laten en bij het verlaten van het pand, de kosten van de plaatsbeschrijving terugvragen? Of is dit niet mogelijk?

Alvast bedank!

Vriendelijke groeten

Kathleen Engelen

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Huren”