ik ben nieuw op de site,en ken de procedures nog niet goed,dus men mag niet reageren op een ander zijn artikel?Het is niet vriendelijk iemand anders zijn topic te kapen. Best een eigen topic openen. Welk antwoord is nu voor welke vraag.
U spreekt toch van een notariële akte? Ga naar het notariskantoor waar u de akte hebt ondertekend.Geachte heer,
Van mijn grootouders kreeg ik een stuk grond.Ik heb deze eigendomsakte getekend.Wel met de belofte dat mijn grootouders zolang ze leefden die grond mochten gebruiken.
Na hun dood in 1987,kreeg ik te horen dat deze grond,niet van mij was.Hoewel ik de eigendomsakte getekend heb.Ik heb dit wel in bewaring aan mijn grootouders gegeven.Zodat ze dat perceel zonder problemen konden gebruiken.Dit was in de periode 1970/1987.Kan ik via een dienst nog zien als dit perceel ooit op mijn naam stond?Kan ik via de betaalde registratierechten nog iets terugvinden?Misschien het kadaster?
Dank bij voorbaat,Marc Maene
bedankt voor uw antwoord,maar geen idee wie dit is,U spreekt toch van een notariële akte? Ga naar het notariskantoor waar u de akte hebt ondertekend.Geachte heer,
Van mijn grootouders kreeg ik een stuk grond.Ik heb deze eigendomsakte getekend.Wel met de belofte dat mijn grootouders zolang ze leefden die grond mochten gebruiken.
Na hun dood in 1987,kreeg ik te horen dat deze grond,niet van mij was.Hoewel ik de eigendomsakte getekend heb.Ik heb dit wel in bewaring aan mijn grootouders gegeven.Zodat ze dat perceel zonder problemen konden gebruiken.Dit was in de periode 1970/1987.Kan ik via een dienst nog zien als dit perceel ooit op mijn naam stond?Kan ik via de betaalde registratierechten nog iets terugvinden?Misschien het kadaster?
Waar hebt u die akte dan wel ondertekend? Als u die grond niet hebt verkocht moet hij nog steeds van u zijn. Iemand anders kan uw grond niet verkopen.bedankt voor uw antwoord,maar geen idee wie dit is,U spreekt toch van een notariële akte? Ga naar het notariskantoor waar u de akte hebt ondertekend.Geachte heer,