vertrekkende huurder weigert plaatsbeschr op te stellen

koen999
Topic Starter

vertrekkende huurder weigert plaatsbeschr op te stellen

#1 , 27 jul 2014 14:14

ik heb een huurder waarvoor ik via het vredegerecht de ontbinding van het huurcontract verkregen heb,
vonnis werd hem betekend en nu weigert hij de plaatsbeschrijving te ondertekenen, hij heeft de sleutels gewoon achtergelaten bij een andere huurder in het gebouw.

Hoe ga ik nu best te werk?
Ik heb al gezien dat de kelder, waartoe ik ook toegang heb voor onderhoud aan de verwarmingsketel,
allesbehalve leeg is ( staat nog vol rommel en een zak kattenbakvulling werd op de trap leeggekieperd)
en ik verwacht dat het app zelf al niet veel beter zal zijn..

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 27 jul 2014 14:35

Idealiter laat u een gerechtsdeurwaarder een staat van vaststelling opmaken. Is niet gratis...

Turaki

#3 , 27 jul 2014 14:50

Na AS aan huurder dat u de kosten hiervoor zal moeten doorrekenen, indien hij niet wenst mee te werken aan de PB.

Reclame

duma

#4 , 28 jul 2014 14:53

Is het geen mogelijk om te betwisten dat u de sleutels gehad hebt en dus te argumenteren dat het pand nog steeds bezet wordt?

Terug naar “Huren”