PS zonder huurder

strenzke
Topic Starter

Re: PS zonder huurder

#16 , 05 aug 2014 12:17

Laatst gekende adres is mijn adres waar ik nu woon, dus dat moet geen probleem zijn, want in mijn AS AAN HUN met opzeg stond zelfs men adres naar waar ik ging verhuizen is trouwens nog steeds hetzelfde ;-) En mijn post werd doorgestuurd.. Dus daar ligt het probleem ook niet :-) alles kwam netjes toe, alleen hun zogezegde brieven niet, vind ik maar raar..
Zij hebben trouwens mijn adresverandering doorgegeven, nog voor mijn opzegperiode gedaan was..
Dus ik weet niet wat hun bezielde, maar ze hebben gewoon geld nodig denk ik
I get my strenght out my Little Angel

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 aug 2014 12:30

Maar daar was u NOG NIET ingeschreven.
Een AS wordt aangeboden aan het adres die op omslag staat - Postdienst weet niet waar u woont... gaat daarna terug naar afzender.

Ik ben niet zeker of een AS ook wordt doorgestuurd.. gezien specifieke regeling.
Dus is de tijdslijn van wat wanneer van groot belang.

sloeberken

#18 , 05 aug 2014 13:08

Als op de post een adres verandering plaatsvond, word alles naar het nieuwe adres gestuurd inclusief AS.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

strenzke
Topic Starter

#19 , 05 aug 2014 14:47

Schets kort:

13juli schrijf ik AS aan de woonwinkel opzeg ingang 1aug 2013
22juli vertrek ik uit het huurpand, ga ik bij mijn vriend wonen
1aug stopzetting nutsvoorzieningen, formulieren met handtekeningen opgestuurd naar woonwinkel
1aug zet ik domicilie verandering ingang
sep 2013, krijg ik telefoon, politie herzele, dat ik geseind sta dat ik vertrokken ben in aalst op 15juli!!!!!!
Okt 2013 domicilie inorde, id card ingelezen etc...
okt 2013 sleutel afgegeven IN woonwinkel omdat niemand van hun diensten naar het huurpand kon komen/wou komen.
vanaf
April 2014 bevel tot uithuiszetting in de bus onder gesloten omslag van deurwaarder.
Brieven van de nutsvoorzieningen...
Mei 2014 alles was inorde voor stad en deurwaarder alle kosten betaald.

aug2014 brief PB + huurschade
aug2014 intergem slotfactuur, van periode wanneer ik daar al weg was!

aug 2014 IK= GEFRUSTREERD!

strenzke
Topic Starter

#20 , 05 aug 2014 14:48

En idd sloeberken, ook AS wordt doorgestuurd! Ook al zouden die vant stad of deurwaarder moeten zijn! Dus waar is de logica, die is nu volledig zoek bij mij!

duma

#21 , 08 aug 2014 08:33

Dus u hebt op 13 juli uw opzeg gegeven die liep van 1 aug tot eind oktober.
De nutsvoorzieningen moesten dan logischerwijze ook tot eind oktober op uw naam blijven staan, aangezien u tot dan nog verantwoordelijk bent voor het pand en het verbruik, hoe klein dan ook, moet betalen.
U zegt daar: formulieren van nutsvoorzieningen opgestuurd naar woonwinkel met handtekening: wat wou u daarmee bereiken? Als u de nutsvoorzieningen stopzet/verhuist, dan moet U de formulieren ondertekenen en naar de nutsvoorzieninge sturen. Nu stuurde u ze naar de woonwinkel, maar dat is hun zaal niet. Zij hebben daar wrs niets meegedaan: niet ondertekend en niet opgestuurd. Uw contract met de nutsvoorziening werd dus wrs niet stopgezet.

Toen u de sleutel ging afgeven in oktober, heeft u toen een document ondertekend? Een dubbel gekregen? Wat staat daar op? Als u uw opzeg kan bewijzen en kan bewijzen dat u toen de sleutels hebt afgegeven, zullen er weinig problemen zijn, denk ik.

Wanneer is die plaatsbeschrijving gemaakt? Oktober 2013 of nu recentelijk? Het is niet omdat ze er nu pas mee afkomen dat die al niet langer gemaakt kan zijn.

MissChilli

#22 , 08 aug 2014 17:44

In ons contract staat dat indien we verhuizen, de nutsvoorzieningen overgenomen worden door de sociale verhuurmaatschappij en ze niet mogen afgesloten worden. Documenten moeten ondertekend aan hen overhandigd worden.
Gezien de toestand van sommige sociale woningen veronderstel ik dat ze echt wel energie nodig hebben voor de opkuis en herstellingen en dat ze niet constant de meters laten heropenen, dat kost namelijk en overnemen niet.
De dag dat wij zouden verhuizen gaat de boel dicht, al te veel miserie erover gehoord.

Terug naar “Huren”