uit de hand lopende situatie

debbieV
Topic Starter

Re: uit de hand lopende situatie

#76 , 21 aug 2014 15:20

Hoeveel kost het om pandbeslag te laten uitvoeren door ons?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#77 , 21 aug 2014 16:32

Je wil zo snel mogelijk in u eigen woning en u gaat of wil pandbeslag, dan mag er niets uit de woning gehaald worden.
Minimum 500€ maar zou het u toch ten stelligste afraden, dan moet je nog naar de vrederechter om een uitvoerend beslag te verkrijgen + verkoop door de deurwaarder.
Het gaat u niets opleveren of er zou een Mercedes in de garage moeten staan.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

debbieV
Topic Starter

#78 , 21 aug 2014 18:12

.
Laatst gewijzigd door debbieV op 21 aug 2014 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

debbieV
Topic Starter

#79 , 21 aug 2014 18:19

Dit heb ik gevonden in een artikel:

De beslagene heeft de verplichting de in beslag genomen goederen, in casu een veestapel, te bewaren en in stand te houden. Als de beslagene het gehuurde goed verlaat, mag deze veestapel bijgevolg worden verplaatst. Wanneer de verhuurder een uitvoerbare titel verkrijgt, is de beslagene gehouden de plaats van de in beslag genomen goederen mee te delen.

sloeberken

#80 , 21 aug 2014 18:45

Sorry maar dit is van toepassing als ik nogmaals alle berichten lees `kant noch wal raakt`
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

debbieV
Topic Starter

#81 , 21 aug 2014 20:09

Daar ben ik veel mee, de meeste raad heb ik hier op dit forum gekregen. En dat de vrederechter en onze advocaat fouten maken daar kunnen we ook niets mee. Dus wat moete we dan wel doen? Ik weet het ook niet meer hoor...

JohnD

#82 , 01 sep 2014 17:56

Ik vraag me af wat het verschil is tussen pandbeslag en beslag ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

bosprocureur

#83 , 01 sep 2014 18:07

Ik vraag me af wat het verschil is tussen pandbeslag en beslag ?
Kijk eens op
http://www.advocatenkantoor-mattijs.be/ ... recht.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “Kopen”