bouwgrond verhuren als parking

9789ann
Topic Starter

bouwgrond verhuren als parking

#1 , 04 sep 2014 12:35

Kan ik mijn bouwgrond (braakliggend terrein in het stadscentrum) verhuren als parking? Voor mijn bouwgrond zijn er nu 2 parkeerplaatsen gemarkeerd als parking van de stad. Houd dit risico's in voor mij naar aansprakelijkheid toe of naar herqualificatie van de grond = verlies van bouwgrond?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 sep 2014 12:40

Denk het wel.
U zal met gemeente moeten gaan praten - ondoordringbare bedekking aanleggen enz enz.
En (vermoedelijk) een bouwvergunning aanvragen.

Gebruiker21

#3 , 04 sep 2014 13:53

Ook deze post eens lezen: http://www.juridischforum.be/forum/view ... 3&p=318213" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

mava105

#4 , 04 sep 2014 20:23

Denk het wel.
U zal met gemeente moeten gaan praten - ondoordringbare bedekking aanleggen enz enz.
En (vermoedelijk) een bouwvergunning aanvragen.
En een verzekering nemen

Gebruiker21

#5 , 05 sep 2014 08:03

En de inkomsten aangeven...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus

#6 , 06 sep 2014 00:48

En hoe gaat u optreden tegen fout/wildparkeerders???

Terug naar “Andere”