afsluiten geblokkeerde rekening

amadeus
Topic Starter

afsluiten geblokkeerde rekening

#1 , 05 sep 2014 20:42

Kan iemand mij helpen met onderstaande 2 vragen:

1)Ik heb mijn waarborg teruggekregen van de bank. Het bedrag stond al 3 jaar bij de bank.
Ze rekenen 10€ aan als kosten voor het afsluiten van de rekening. Mag dit zomaar?

als je op site record gaat spreken ze van afsluitkosten 0 euro

in het contract van de immo staat dat de borg niet mag gebruikt worden om andere kosten of lasten te verrekenen, dan schade.

Staat duidelijk in alle contracten -is wettelijk -anders moeten je iets hebben van papieren waar dat opstaat dacht ik, afsluitkosten moeten zij dan apart vragen, indien ergens staat dat het 10 euro is? Of niet?

2)Daarnaast vroeg ik de papieren te ontvangen van het afsluiten van de rekening met daarop de details van de interesten.
Deze konden ze mij ook niet geven? Is dit normaal?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 sep 2014 23:26

Wie is "ze"?

amadeus
Topic Starter

#3 , 06 sep 2014 00:13

Wie is "ze"?
Het immokantoor welke tevens een recordbank is.

Reclame

KJ86

#4 , 06 sep 2014 23:20

Je kan altijd een klacht indienen bij de ombusdienst voor financïele geschillen. Zie onderstaande link. Voor dat je dit doet, moet je het probleem wel aangekaart hebben bij de klachtendienst van de bank zelf.

http://www.ombudsfin.be/nl/particulieren/home

Terug naar “Huren”