beste ,
na lange nachten op te zoeken en niets gevonden te hebben zal ik hier mijn vraag moeten stellen ,,
ik begin met mij kort voor te stellen,
ik ben dus van west vlaanderen geboren te menen en na getrouwd te zijn en een zoontje te hebben
zijn we verhuist naar waregem,
ik heb nogal een moeilijke jeugd gehad , een probleem kind zou ik het niet noemen maar toch zat ik er niet ver vanaf ,,
ik liet mij altijd meeslepen en deed dan ook de domste dingen ,, van mijn 18 tot mijn 20 waren dan ook mijn slechtste jaren ,
ik was dan mijn "grote liefde" kwijt en dan begon het, job niet meer beoefenen geen geld meer hebben
inbraak met verzachte omstandigheden , mededader gewone inbraak , onopzettelijke slagen en verwondingen ,,,
de laatste feiten zijn van 2009,
ik heb dan ook al mijn straffen gedaan en aan iederéén mijn oprechte spijt met schade vergoeding gaan betogen , ,
nu 5 jaar later zijn wij een gewoon gezin zoals iederéén ,, beiden werk, 2 prachtige zoontjes een huis enz....
ik was even geleden aan het kijken op het net en daar zag ik een vacature passeren voor particulier onderzoeker, ik ben al sins klein af gefasineerd door dit soort job , nu heb ik mij ingeschreven in het nti voor deze opleiding en begin volgende week komen de boeken binnen en kan ik gelijk beginnen studeren,,
mijn doel is om prive detective te worden , maar met mijn strafblad zal dat moeilijk worden altans dat denk ik toch ,,,
is er een manier om alles te wissen zodanig ik mijn droomjob met de jaren kan uitoefenen ?
ik heb gehoord dat ik naar iemand een brief moet schrijven.
wat moet ik dan in die brief zetten en naar wie gaat deze brief ? als dit me dan lukt om mijn strafblad te cleanen kan ik dan met een mooie lei beginnen en iedere job terug beoefenen ? groetjes hopelijk krijg ik wat raad want nu vind ik er niets van terug en betaal ik msk 1800€ voor een diploma die ik toch niet kan uitoefenen.
mvg dank je,,