huurvoorwaarden co-ouderschap

Philipinas
Topic Starter

huurvoorwaarden co-ouderschap

#1 , 10 apr 2008 11:05

Graag had ik geweten of je met co-ouderschap bepaalde voorwaarden zijn ivm aantal slaapkamers . Ik heb 2 grote dochters en 1 zoon, ben ik verplicht om 3 slaapkamers te hebben mits ik geen partner heb en mijn zoon perfect op mijn slapkamer kan slapen.
Groetjes Philip

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vlaamie

#2 , 10 apr 2008 13:17

Nee, dat hoeft niet. Je mag bijvoorbeeld 2 kinderen op 1 kamer laten slapen indien plaatsgebrek.
Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je kinderen een menswaardig leven hebben (vb: eten kopen, niet op de grond laten slapen), maar dat spreekt vanzelf.

Lex

#3 , 10 apr 2008 13:46

- één slaapkamer per alleenstaande persoon of per (echt)paar;
- één slaapkamer per kind of per groep van twee kinderen van hetzelfde geslacht jonger dan 21 jaar;
- het betrekken van een slaapkamer door drie kinderen van hetzelfde geslacht, jonger dan 21 jaar, wordt toegelaten wanneer de grootte van de kamer, de verluchting en indeling ervan dat mogelijk maken met inachtneming van de voorwaarden inzake hygiëne en comfort;

Reclame

kristin

#4 , 10 apr 2008 19:09

Lex,

tot welke leeftijd mogen kinderen van een verschillend geslacht samenslapen.

Philipinas
Topic Starter

#5 , 11 apr 2008 09:19

Als ik het goed begrijp kan de vader en de zoon op 1 kamer en de 2 dochters op 1 kamer zadat ik met een 2 slaapkamer appartement wettelijk in orde ben. Scheelt heel wat in prijs.

Lex

#6 , 13 apr 2008 12:51

Lex,

tot welke leeftijd mogen kinderen van een verschillend geslacht samenslapen.
Ten laatste tot één van hen gaat puberen!

Terug naar “Archief”