Ik ben sinds enkele maanden gescheiden, en heb vooraf een EOT opgemaakt.
Daar heb ik inmiddels veel spijt van en wordt met de dag er zieker van met wat ik omlangs aan de weet ben gekomen.
Ik heb mijn woning volledig met alles erop en eraan eigenhandig opgebouwd en kort na de renovatie ben ik thuis weggegaan.
Ik heb alles achter gelaten, op de wagen en 2500€ na.
De notaris heeft de EOT opgemaakt (was de notaris van haar familie)
Ik wilde mijn dochter niet benadelen en liet dan het huis met alles erop en eraan achter voor mijn ex vrouw.
Nu besef ik pas hoe dom ik ben geweest, want nu dreigt zelf mijn dochter haar deel te verliezen.en dat doet me vreselijk pijn.
Desondanks mijn dochter 22jaar is , betaal ik nog het volgende;
200€ onderhoud (is voor mijn dochter) maar op mijn ex haar rekening, betaal ik 291€ per maand af voor de wagen van mijn ex in de wetenschap dat mijn dochter daar gebruik van kan maken. 180 € zakgeld voor mijn dochter. En betaal ik de helft van de schoolkosten.
Ik heb een wedde van 2000€, en betaal 610€ aan huur.
Onlangs wilde ik kijken voor een huisje, blijkt nu dat ik nog op de lening van het huis staat (7jaar nog) en dien ik nog een schuldsaldo verzekering te betalen van mijn ex woning.
Volgens de EOT zou ik dus niets meer bezitten.
Ik heb hulp nodig, ik weet niet meer wat te doen. Kan ik die EOT herzien, die notaris heeft hare kant gekozen en ben er volledig ingetuimeld.
De scheiding is volledig uitgesproken.
Telkens ik eraan denk, of mijn dochter langskomt met inmiddels haar eigen wagen (dus betaal nu de wagen voor mijn ex nog steeds af) heb ik het hard te verwerken.
Kan ik hieraan nog iets doen? Wie kan mij helpen? Ik weet het nu ook al wel, dat ik enorm dom ben geweest, naief.... Ik weet het echt niet meer

Alvast dank,
VBsus