voor die herziening van verblijfsregeling ,heeft u daar een advocaat voor nodig of kan dit zo geregeld worden?
Dat moet niet, maar ik raad het wel aan, zeker als tegenpartij een advocaat heeft die wél de juiste terminologie en truken van de foor kent.
Mijn zoon wilt niet gaan omdat hij daar geen deftig slaapplaats heeft (studio)was op de matras op de grond en in de ruimte werd gerookt gekookt tv gekeken.
Zoals al gezegd: Dat u zoon niet wilt gaan, maakt niet uit. Als u denkt dat er een gegronde reden is om de bezoeksregeling te wijzigen, moet u dat via de rechtbank doen en niet het recht in eigen handen nemen. Dat is strafbaar.
nu in augustus heeft hij me aangeklaagt bij de politie omdat hij zijn kinderen niet ziet
Uw ex kan klacht neerleggen als u zijn kind niet meegeeft; dat klopt. Echter: Hij kan dat niet drie dagen na datum en hij kan dat ook niet zonder dat hij zich heeft aangeboden.
Daarom => Wat staat er exact in het vonnis/EOT over de wisselmoment? U spreekt hier over 'het station'. Is dat de wisselplaats? Of wie vervoert de kinderen?