Dus herkennen ze hun fout, de vraag is hoeveel ze gaan compenseren.De situatie is dus dat we in het 2e jaar NOOIT tot een dergelijk verbruik waren gekomen indien het syndicaat zijn eerste afrekening correct had gestuurd. Zij hebben al toegegeven dat het fout was van hun en willen hierover praten/eventueel een deel compenseren.
Ik vind dit totaal geen grap en het gaat ook niet over een paar euro's, als je het jaar ervoor op een manier verwarmd en 600 euro verbruik of je verbruikt 2000 euro, dan ga je het volgende jaar toch op een zuiniger manier verwarmen. Je veronderstelt toch dat die sindicus weg kan met een rekenmachientje. Als dit een blok is van 10 appartementen en iedereen krijgt een foutieve rekening. Wie zijn poep verbrand moet maar op de blaren zitten.Ik zie geen grote gevolgen.
Er werd een fout gemaakt en die is rechtgezet.
Waarom zeggen ze dit dan.Zij hebben al toegegeven dat het fout was van hun en willen hierover praten/eventueel een deel compenseren.
Dat is appelen met peren vergelijken.Waarom zeggen ze dit dan.Zij hebben al toegegeven dat het fout was van hun en willen hierover praten/eventueel een deel compenseren.
Als ik ergens iets koop en er staat een prijs etiket op met 600€ en 10 maand later eisen ze nog eens 800€ opdat de prijs niet juist was, wie maakt dan de fout.
het tweede jaar is aangerekend in oktober 2014.Dat is appelen met peren vergelijken.Waarom zeggen ze dit dan.Zij hebben al toegegeven dat het fout was van hun en willen hierover praten/eventueel een deel compenseren.
Als ik ergens iets koop en er staat een prijs etiket op met 600€ en 10 maand later eisen ze nog eens 800€ opdat de prijs niet juist was, wie maakt dan de fout.
Het gaat hier om de eis van TS om ook het tweede jaar, waar nog niets was aangerekend, niet het effectieve verbruik te moeten betalen.