#1 , 09 nov 2014 21:37
Kan iemand mij vertellen welke voordelen het heeft om mijn vrouw te latten betrappen op overspel. Ik weet nu nog niet hoe onze scheiding gaat verlopen. Ik ben natuurlijk degene die boos is en me bedondert voel. Tot nu toe gaat het nog redelijk goed tussen ons. Zij werkt aan alle kanten mee. Ik ben kostwinnaar thuis, maar zij heeft een rijke familie achter de hand, daar heeft ze nu nog niet zoveel profijt van maar haar pensioen zit wel goed zo gezegd. We hebben samen een huis, kosten 330.000 haar vader heeft haar 150.00 geschonken. Hiervan zit een gedeelte in de hypotheek. De hypotheek die we hebben afgesloten bedraagt 288.000 de rest van de schenking hebben we van verbouwd. zij en haar vader hebben dit laten vastleggen bij de notaris (en terecht dit geld is van haar en niet van mij) in de koopakte staat dus nu vermeld dat zij voor 65% eigenaar is en ik voor 35%. Nu wil zij mij uitkopen ondanks dat ze niet genoeg verdient, maar met hulp van pa zal het wel kunnen denk ik. Maar ik wil wel mijn deel waar ik recht op heb, ik heb namelijk net, en ik bedoel ook net mijn zuur verdiende 40.000 euro in de laatste verbouwing gestopt.(deze staat nergens genoteerd) Toen we net een week klaar waren kwam ze met de mededeling dat ze niet meer gelukkig was! en dat ze voorlopig naar het huis van haar moeder ging. ( moeder woont elders bij nieuwe vriend) 3 weken daarna kwam ik er achter dat ze een ander had, dit geeft ze ook toe. Aangezien het tot nu toe redelijk verloopt weet ik niet of ik haar moet laten betrappen. als ik het doe, zet ik haar natuurlijk in een kwaad daglicht en zal ze me het nooit vergeven. Dat dan weer ten nadelen zal zijn voor onze twee kinderen. dus wil ik graag weten wat de voordelen van Een vaststelling van overspel zijn. zodat ik kan overwegen of ik het wel of niet kan gebruiken als het vervelend gaat worden. en moet ik het überhaupt nog doen als zij het toegeeft, misschien ondertekend ze wel een schuldbekentenis. Wie kan mij helpen??
kees