Skoldt, de mensen hier proberen topic starters zo goed mogelijke raad te geven. Dikwijls is dit niet wat ze écht willen horen. Maar dit doet dikwijls niets af aan het feit dat de raad die gegeven wordt, weldegelijk het verstandigste is.
Over het algemeen heb je gelijk, maar ik denk dat in dit specifiek topic we gerust kunnen stellen dat het de forummedewerkers zijn die de antwoorden niet willen horen. Dat iemand zijn bedenkingen heeft bij de omstandigheden en dit ook zegt moet kunnen, maar als de TS verschillende keren herhaalt dat de veronderstellingen die gemaakt worden niet juist zijn, dan dient het daar ook te stoppen.
Als de TS "foute" adviesen krijgt omdat hij de omstandigheden (bewust) verkeerd zou weergegeven hebben, dan is dat zijn eigen verantwoordelijkheid.
De feiten zijn ook wat ze zijn:
1. Agente slaat met haar hand op de wagen als deze voorbij haar rijdt. Dit is niet echt mogelijk als ze op 10 meter staat. Dus de topic starter vertelt dat hij de agente echt op korte afstand voorbij reed.
De TS zegt ook dat hij maar zeer nipt voorbij de ambulance kan rijden. Een beetje verantwoordelijke chauffeur doet dit stapvoets waardoor de agente die 10 meter gemakkelijk kan overbruggen voordat de TS zijn weg kan verder rijden.
Dit zijn veronderstellingen van mijn kant, net zoals u uw veronderstellingen heeft gemaakt, alleen behandelt u die van u als absolute waarheid.
2. De topic starter vertelt ook dat hij en zijn vriendin meteen verbaal in de aanval gegaan zijn en dat zijn vriendin een gebaar gemaakt heeft naar de agente dat mogelijk als bedreigend beschouwd kon worden.
De TS zegt nochthans dat zij gereageerd hebben op het verbale geweld van de agente.
For the record, ik ga er nog steeds vanuit dat iedereen hier gewoon raad wil geven naar eigen vermogen en wil dus niemand persoonlijk aanvallen. Maar af en toe eens een beetje afstand nemen kan ook helpen.