#1 , 02 nov 2014 19:21
In augustus 2013 heb ik mijn onderneming stopgezet, zoals het hoort heb ik dit laten weten aan Sabam zodoende onze overeenkomst stop te zetten.
Alle nog openstaande facturen werden betaald en hoorde sindsdien niets meer van Sabam, en daarmee was de kous af.... dacht ik....
Vandaag 15 maanden na ontvang ik een brief van een deurwaarder uit het Antwerpse met het verzoek onmiddellijk 242,66Euro over te schrijven, dit naar aanleiding van een factuur van 08/08/2013 die zou zijn betaald. Ik heb deze factuur nooit gehad (kan misschien door de verhuis niet zijn aangekomen, ... zal ik niet over discuteren), laat staan dat ik ooit een herinnering ervan heb gekregen!
Kan het zomaar dat er 15 maanden na datum een deurwaarder staat te zwaaien met een inning van een factuur van 15 maanden ervoor, en die dan ook nog eens verdubbeld met allerhande kosten?? ( administratiekosten €30, schadebeding €15, inlichtingen €14,65, inningsrecht €14,01, aanmaning €21,55 ) ook al heb ik nooit enige factuur en/of herinnering ervan gezien???!!!
Alvast bedankt voor de tips!!!