Achterstallige betalingen van buitenlandse Limited

TomC
Topic Starter

Achterstallige betalingen van buitenlandse Limited

#1 , 23 dec 2014 15:31

Ik ben zelfstandige in bijberoep en heb een klant die een aantal openstaande facturen heeft voor elektronische diensten. Het betreft een limited gevestigd in Cyprus (maar ik heb vroeger wel contact gehad via e-mail in het Nederlands en op hun website staat ook een Belgisch adres).

Ik heb een aangetekende brief verstuurd naar zowel het Belgische als Cypriotische adres, maar beiden zijn uiteindelijk teruggekomen. Op het Belgische adres zou die vennootschap niet meer zitten, en die naar Cyrpus zijn ze niet gaan ophalen (die heb ik dan 6 weken nadien pas terug gekregen). Het telefoonnummer in Cyprus is een onbestaand nummer, dat in Belgie komt op een Franstalige voicemail uit.

Wat kan ik nog meer doen? Wat zijn de slaagkansen om hier een incassobureau of advocaat op te zetten?

Alvast bedankt,

Tom

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 23 dec 2014 15:41

U slaag kansen is 0,0 !!

Dit Belgisch adres is een hoogst waarschijnlijk een bijhuis, is het een LTD die onder de Griekse, Turkse of de Engelse wetgeving handel drijft, waar is de hoofdzetel, wie is de wettelijke of de vast vertegenwoordiger hier in Belgie?

Hebben ze een ondernemingsnummer in Belgie.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”