Misleidende publiciteit

Comité Shit
Topic Starter

Re: Misleidende publiciteit

#16 , 02 jan 2015 16:16

Bovenstaande quote doet niets terzake. Ik verzeker U dat er WORDT publiciteit gevoerd op het internet i.v.m. de verkoop van een onroerend goed maar de regels i.v.m. de informatieplicht met betrekking tot publiciteit worden niet gevolgd. En de vraag is; worden de lezers en potentiële kopers van het goed hierdoor al dan niet misleid?
Het doet wel ter zake:
Als ik jet stedenbouwkundig uittreksel niet in bezit heb en mijn eigendom wil verkopen, betekend dat dat ik vanaf ik dat stedenbouwkundig uitreksel aanvraag mag beginnen publiciteit te voeren. Het doet er dus WEL toe.
Tja, dan gaat de adverteerder misschien 2 maal in de fout. Feit is zeker dat de adverteerder art. 5.2.6 Vlaamse Codex RO niet respecteert. En daarvoor sta ik borg. Ik heb zo de indruk dat bepaalde forumleden het strafbare feit willen toedekken.
Dura lex, sed lex

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#17 , 02 jan 2015 16:23

Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om mij te verontschuldigen aan Chaccamacca. Beste Chaccamacca, mijn excuses dat ik u het meest gestoorde forumlid heb genoemd.

Vandebos

#18 , 02 jan 2015 16:35

En blijkbaar nogmaals tijd voor een slotje. Correcte uitleg werd meermaals verstrekt.

Dat zijn meer threads die ik heb dienen te sluiten de laatse 24 uur dan het gehele voorgaande kwartaal.

Reclame

Terug naar “Kopen”