Wanneer "conclusie" afgeven?

Qbek
Topic Starter

Wanneer "conclusie" afgeven?

#1 , 04 jan 2015 19:34

In het kort :Ik heb persoonlijk een verzoekschrift ingediend bij de jeugdrechtbank voor een week/week regeling.
Op de dag dat ik naar de zitting kom,in de wachtzaal,krijg ik de 'tegen besluiten/conclusie van de advocaat tegenpartij.
Volgens mij veel te laat en kan dit niet....maar is dit ook zo?wat is de procedure voor het indienen van besluiten van de tegenpartij?welke termijn staat hierop?Welke gevolgen heeft dit als deze te laat is?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
AdvoBleyaert
Juridisch actief: Ja
Contacteer: Website

#2 , 06 jan 2015 11:56

Is er een conclusiekalender overeengekomen/opgelegd?
Zo ja: de termijnen zijn diegene die erin vermeld staan (op sanctie van wering van de conclusie uit de debatten);
Zo neen: de conclusie dient uiterlijk op de pleitzitting te worden overgemaakt en de andere partij kan uitstel vragen om hierop te reageren....

giserke

#3 , 06 jan 2015 12:21

Als je zonder advocaat voor het vredegerecht verschijnt, zegt de vrederechter na de debatten meestal dat je tegen volgende keer een besluit moet maken.

Reclame

Qbek
Topic Starter

#4 , 12 jan 2015 11:35

Als je zonder advocaat voor het vredegerecht verschijnt, zegt de vrederechter na de debatten meestal dat je tegen volgende keer een besluit moet maken.

Tegen wanneer moet ik dan de besluiten te laatste neerleggen?

giserke

#5 , 12 jan 2015 12:27

Meestal geeft hij een datum tegen wanneer de tegenpartij uw besluiten moet krijgen, en wanneer het bij de griffie van de balie moet ingediend worden.

Qbek
Topic Starter

#6 , 12 jan 2015 19:28

Meestal geeft hij een datum tegen wanneer de tegenpartij uw besluiten moet krijgen, en wanneer het bij de griffie van de balie moet ingediend worden.
Niets van vermeld geweest...

Terug naar “Echtscheiding”