En als men dan vraagt ..waarom de vraag antwoord u om te weten met wie ik heb gesproken... u weet ook wie ik ben.
Vraag daarna de manager ...zelfde scenario ... uiteindelijk zegt u .... dat het is om te weten aan wie u de in gebreke stelling ( in mora stellen).
hier garantie wet en wet marktpraktijken :
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... 2013122123" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://europa.eu/youreurope/citizens/sh ... dex_nl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Tactiek is ook in andere zaken perfect bruikbaar:
Een familielid (alleenstaande oudere dame) is opgenomen in ziekenhuis ... na 20 dagen vond haar werkvrouw het heel raar dat er nog geen familie was langs geweest.
Belde naar een haar gekend familielid .... want dat A daar al zo lang lag zonder klederen, bril, tanden enz ..
Beginnen met bellen - waren zeer terughoudend om info te geven ... dame lag nu al in een ander ziekenhuis... ter plaatse gegaan... gezien al na 20 uur mocht ik niet meer naar boven. Uiteraard kwam toen mijn notaboekje al boven en begon namen te vragen.....en werd ik begeleid naar afdeling waar ze had gelegen en haar kledij was achtergebleven.
Weer zeer wantrouwig .... maar toch de zak gekregen.... heb toen gevraagd of ik de inventaris niet moest tekenen ... was niet nodig ... ook gevraagd of ze onze namen niet hadden ...ik wist dat men minstens vier namen en vier telefoonnummers had ....antwoord ja maar daar kunnen wij niet aan.
Op de afdeling begon het hoofd wat vervelend te doen dus ook en wie bent u mevrouw....
Heb toen gevraagd of mevr. X nog altijd algemeen directeur was ... werd bevestigd ... waarop ik zei ... normaal handelde ik altijd de zaken met haar af.
Dag erna met sociale dienst gebeld en met de interne ombudsdienst...waren ook pittige gesprekjes.
Resultaat was de dagen daarna werd ik voor alle interventies gebeld ...en heb op een gegeven moment tegen een dokter moeten zeggen ...DAT moet ik niet weten want bij mijn weten valt zoiets onder het beroepsgeheim mevrouw.
Men moet wel wat assertief uit de hoek komen

en een stemverandering opgelet niet roepen kan heel intimiderend overkomen
