Beste,

Verokemaes
Topic Starter

Beste,

#1 , 02 feb 2015 11:05

Ik heb hier even een vraagje, mijn vriend en zijn ex vrouw ( ze zijn nog niet gescheiden maar ik noem ze toch maar zo). Hebben vroeger samen een lening afgesloten voor het kopen van een Stacaravan. De lening staat op allebei hun naam alsook de caravan. Mijn vriend zijn ex vrouw heeft hem uit de caravan gezet en hij heeft een andere kleine caravan moeten kopen om onderdak te hebben. Vorig jaar heeft zijn ex vrouw de caravan verkocht. Via de nieuwe kopers hebben wij vernomen hoeveel ze ervoor gevraagd heeft en dat het cash in haar handen is betaald (die verkoopsovereenkomst hebben wij in handen, gekregen van de nieuwe eigenaars)

Nu is mijn vraag, is zijn ex vrouw niet de helft van dat bedrag verschuldigd aan mijn vriend?

Alvast voor het lezen en eventuele reacties...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 02 feb 2015 11:49

hoe ver staat de echtscheiding (kan mogelijks van belang zijn)?

Verokemaes
Topic Starter

#3 , 16 feb 2015 08:19

Ze zijn zelfs nog niet begonnen aan de scheiding, mijn vriend zoekt daar namelijk ook de goedkoopste oplossing voor...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”