dochter van 6 slecht maken

bmwtje
Topic Starter

dochter van 6 slecht maken

#1 , 02 feb 2015 15:34

Ik heb co ouderschap met mijn ex,week ,week.nu heeft hij en zijn vriendin beslist om die in september 2014
naar een dansschool te doen bij hun in de buurt.Mij hebben ze daar niet bij betrokken tot nu Januari 2015.
Nu horen ze dat de dochter wekelijks naar de dansschool moet om in mei te kunnen optreden?
Voor mij is naar daar rijden niet haalbaar.Ook er is met mij in september daar niet over gecommuniceerd.
Nu word ik als slechte mama bestempelt omdat ik in mijn weekenden ze niet wil brengen.Normaal staat er in het vonnis dat je zo dingen samen bespreekt?
Wat hij niet doet?nu wil hij ze de vrijdag halen van school en terugbrengen?waar ik mijn antwoord op geef liever niet.Omdat hij het al een s mocht doen en misbruik maakt van het terugbrengen.Ben ik dan echt slecht bezig?hier bij ons zijn er drie dansscholen waar ze van hem niet naar toe mag.de dansschool bij hem is een 30 minuten rijden van hier.de onze 5 minuten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ThinkPink12

#2 , 02 feb 2015 17:16

ik zou nog eens proberen praten...
kleine opmerking: waarom zou hij een dansschool dicht bij jou in de buurt moeten nemen i.p.v. bij hem? Het is week/week dus zal het voor de ene ouder altijd wel wat verder zijn dan voor de andere.
Hij moet zulke dingen wel bespreken met jou als jij ze dan in jouw week ook moet voeren. Nu is het helaas al te laat... en ik zou persoonlijk kijken naar mijn dochter: doet ze het graag?Zo ja, dan zou ik het voorstel van de papa aanvaarden dat hij ze brengt naar de school en terug brengt bij jou, zelfs een mooi gebaar vind ik?! Dan heb je er ook geen 'last' meer van, toch?

Het is inderdaad niet leuk dat hij dit niet heeft besproken, maar voor zulke dingen zou ik nu echt geen ruzie maken... jullie zullen in de toekomst nog zwaardere beslissen moeten nemen hoor :-)

bmwtje
Topic Starter

#3 , 03 feb 2015 08:16

Ergens heb je een punt,Maar waarom hier dan daar.Omdat hij zelf spreekt om terug hier te komen wonen?Omdat het maar voor een jaar is dat ze op deze dansschool zit.
en omdat ik geen rijbewijs heb.En dat hij eigenlijk eist dat ik het zelf moet doen?En omdat hij ervan overtuigt is dat ik een slechte mama ben?Het is trouwens zijn vriendin die ze voert want zelf is hij daar ook niet.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”