groot beschrijf betaald maar is klein beschrijf geworden?

mieke2011
Topic Starter

groot beschrijf betaald maar is klein beschrijf geworden?

#1 , 03 feb 2015 16:32

Mijn zoon kocht 2 jaar geleden een flat in een gebouw dat eerder 1 grote woning was.Bij aankoop moest hij groot beschrijf betalen, hoewel het normaal klein beschrijf was. Maar deze opdeling van de flats moest nog gebeuren. Nu 2 jaar verder heeft hij nog steed zijn geld niet terug gekregen. Hij is bij een notaris geweest en deze heeft daar voor geschreven, maar ondertussen 6 maand verder, heeft hij daar nog steeds geen antwoord op gekregen.Is er niemand waarmee we zelf contact kunnen opnemen om hier wat meer inlichtingen over te krijgen.Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bart 01

#2 , 04 feb 2015 09:28

Bij het bevoegde registratiekantoor.

http://ccff02.minfin.fgov.be/annucomp/U ... #resultaat" onclick="window.open(this.href);return false;

Administratie: 26
Type dienst: 26315
Bevoegdheid: 26894
En uw postcode invullen. Best telefonisch contact opnemen eerst.

wanton

#3 , 04 feb 2015 10:44

Periode van 6 maand is nog niet zo lang;. Bij mijn dossier heft het 9 maand geduurd. Dus niet wanhopen. Weet bovendien dat sinds 1 januari 2015 de bevoegdheid van registratie naar de gewesten is gegaan. Met sluiting van kantoren , verhuis, reorganisatie tot gevolg.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”