Mijn ex heeft mijn dochters misbruikt en mijn jongste zoon veel op het hoofd geslaan en gebeten, De rechtzaak hiervan is geseponneerd in 2005 daar wij in echtscheiding zaten en er procedurefouten zijn gemaakt.
Wij hebben veel moeten doorstaan, nu heeft hij bijna 10 jaar de kinderen niet meer gezien, in pasen dit jaar zal het 10 jaar zijn.Sinds een klein jaar probeert hij opnieuw contact te zoeken vooral met mijn jongste zoon die lijdt aan adhd en autisme. Nu krijg ik bedreigende emails van hem omdat ik het verhinder dat hij de kinderen nog in zijn handen krijgt, mijn twee jongste kinderen zijn zonen van 17 en van bijna 16, mijn jongste zoon weet nu sinds enkele maanden van mijn dochters wat hun vader hen heeft aangedaan. Zowiezo ga ik met de dreigmail naar de politie alsook met de dreigementen op mijn telefoon. Hij is kwaad en ik durf hem niks te zeggen omwille van en dat het komt door wat hij vroeger heeft gedaan en hij woest zou worden. Wij hebben schrik van die kerel, het heeft me jaren gekost om er te kunnen van vluchten in 2003. De politie en het gerecht heeft ons hierin serieus in de steek gelaten. Mijn vraag is hoe kan ik ons allen beschermen tegen hem? De school van mijn jongste zoon verbied hem op de school te komen omdat ze dat recht hebben ter bescherming van mijn zoon.
Wat kan ik nog meer doen?