Laat die mensen toch de tijd om hun brief op te stellen en op de post te doen. Ze zijn pas sedert vorige week eigenaar, en ze zijn, om vriendelijk te zijn u dat zaterdag al even kommen zeggen. AS is misschien al onderweg. Als je tegen einde d maand nog niet gehoord hebt, stort je de huur gewoon aan oude verhuurder, en dat blijf je doen tot ze iets laten weten. Maar betaal wel de huur, anders kan je huurachterstand worden aangewreven. Naar huurdersbond gaan is weggesmeten tijd en geld. Afhankelijk van wie daar achter de toog staat krijg je een goed, minder goed of ronduit verkeerde uitleg.
Heb niet gezegd dat ze niet vriendelijk zijn, ik vind het gewoon raar dat ik nog geen rekening nummer heb, en dat ze zich met de vorige eigenaar niet aan hun woord gehouden hebben, dat is vooral erg, we moesten niet weg mochten er blijven wonen.
Maar dan komen ze zo doodleuk zeggen dat je er uit moet , was de afspraak niet. En ja ik ga de huishuur aan vorige eigenaar storten als ik eind van de maand nog niets gehoord
heb maar ons huishuur vertrekt elke maand op de eerste. Deze maand heeft vorige eigenaar ook aan de nieuwe eigenaars gegeven.