Ik kom even mijn licht opsteken, indien je een dochter hebt waar je altijd problemen mee had, (verleden van diefstal, slagen bij leerlingen, minderjarig zwanger, leugens bij politie van misbruik thuis ed) gewoon om even te schetsen.
Maar moeder en vader altijd alles gedaan om haar uit de penarie te halen, liefde gegeven, mee gepraat, zelfs financieel een gans huurhuis borg met meubels uit ikea betaald enz....
Nu komt het, de dochter vroeg vorige week , nogmaareens , 1000€, ze had nog geen verjaardagscadeau gekregen en wist wat ze wou, maar zou het haar zelf kopen.

Moeder weigert, en vraagt waar haar verstand zit! Moeder werkt in Delhaize en papa op fabriek, geen miljonairs hé!
Nu dreigd ze naar de ouders haar nooit meer gaan zien, en dat ze moeten opletten als ze haar tegenkomen, want anders....
En nog een heleboel lelijke woorden (te erg om hier neer te pennen)en verwijten. Die stuurde ze al een paar keer en midden in de nacht. Ook bellen(net of ze dronken is) rond 2 u in de nacht.
Ze hebben een baby'tje en ik denk amai, wat gaat daarmee gebeuren, maar mijn vraag is nu, kunnen de ouders op basis van die bewijzen de dochter onterven? Of alles aan hun kleinkind schenken?
Het is hartverscheurend als je zo een kind hebt. Natuurlijk zullen er nog zo mensen zijn, dus graag je verhaal of wat je ermee gedaan hebt aub.
Bedankt!