Wie kent er een goede advocaat die verstand heeft van e-mailhacking, privacy, morele schadevergoedingen etc
Mijn ex heeft maandenlang mijn mails meegelezen en misbruikt die in een alimentatiezaak om onze dochter.
Ik heb twee keer ov late opmaken en hij is zo dom/arrogant geweest om in de zaak circa 30 mails te printen, die hij ook in zijn mailbox kreeg, maar die hij nooit vrijwillig of per ongeluk had kunnen ontvangen. Wss heeft hij een ww onderschept van het admin panel van mijn websitehosting waar het betreffende e-mailadres aanhangt.
Ik zoek een goede advocaat die hiermee vertrouwd is. Ik voel me echt bekeken, hij breekt maandenlang in in mijn leven, waar hij geen zaken mee heeft, leest mails die niet voor hem bestemd zijn, print ze, stuurt ze door naar derden en gebruikt ze in een alimentatiezaak...
Ik slaap al 10 maanden niet meer, heb hartkloppingen, ben lusteloos en mijn arts zegt dat ik regelrecht op een burn-out afsteven. Het kost em zoveel energie, ik voel me niet vrij en veilig meer. Ik wil dat er gerechtigheid geschied.
Mijn ex is tot veel in staat, heeft middelen genoeg om topadvocaten in te huren, die nu al zeggen, dat hij de mails gewoon binnenkreeg en dat ik zelf mijn mail vrijwillig heb alten doorsturen naar hem (?!) begin daar maar eens tegen...
Ik zoek dus iemand die alles kan counteren, word er zo moedeloos van.
Ik ben van de regio SintNiiklaas, dus liefst niet te ver. Wie kan me helpen, waar kan ik dit opzoeken eventueel?