Op 19 januari '15 heb ik een bestelling gedaan bij X (webshop) die gevestigd is in Hong Kong. Ik heb die dag 189,99 euro betaald via overschrijving. Het bedrijf blijft echter keer op keer beweren dat ik niet betaald heb. Intussen heb ik al meer dan 10 keer alle bewijzen van betaling door gegeven. Ik ben bij mijn bank geweest en volgens hen is de betaling correct uitgevoerd en zijn mijn uittreksels daar het wettelijk bewijs van. Maar wat ik ook probeer, zeg of doe..... ze blijven maar zeggen dat ze de betaling niet ontvangen hebben.
Ik word er moedeloos van.

Ik snap het gewoon niet. Kan geld zomaar verdwijnen? Kan het weg zijn van mijn rekening en toch niet aangekomen zijn bij hen? Ik heb nog eens alle gegevens opgevraagd bij X om na te kijken of ik ergens een fout gemaakt heb bij het overschrijven maar dat is niet het geval. Alles is volledig correct gebeurd, juiste Swift Code, juist rekeningnummer enzovoort.
Ik weet niet wat ik nu nog meer kan doen. Wat denken jullie? Kan ik nog iets doen? Kan het echt zijn dat mijn geld niet aangekomen is maar waar is het dan naartoe?
(Ik zou mijn bewijzen van betaling hier willen plaatsen maar weet niet hoe dat gaat)