Beide ouders bezitten het co-ouderschap (vonnis). De kinderen zijn wel bij de moeder ingeschreven, lees niet bij mij

. Na 1.5 jaar vechtscheiding zou ik ze in mijn weken in de grote vakantie naar het buitenland willen meenemen om mijn broer te bezoeken. Uiteraard heb ik dit meegedeeld aan de moeder en deze zag dit niet zitten. Kortom ik ben gebeiteld aan men ex, ook al dacht ik dat ik er van af was. De illusie van de man
Ik was van mening dat elke ouder zijn kind mocht opvoeden naar zijn best vermogen en dat daar nu ook éénmaal vakantie bij hoort, hoe naïef kan je zijn

. Kortom ik kan ne kids ID aanvragen omdat ik co-ouderschap heb, maar de andere ouder (lees degene waarbij de kinderen staan ingeschreven krijgt de codes toegestuurd om de kids ID pas te activeren. Dus je betaalt 25 voor 2 kids ID-passen en je kan er niks meedoen. Iemand suggesties?
Ik wist niet dat scheiden zo verdomd moeilijk was en dat je er zo veel tijd en energie moet insteken en dan zwijg ik nog van de gerechtskosten en advocaat kosten
Je kan toch niet voor het minste naar het gerecht stappen maar co-ouderschap is toch eigenlijk maar een lege doos