Onze buren hebben 5 honden die 's nachts veel blaffen...zo erg dat we niet kunnen slapen...we worden er stilletjesaan ziek van...want als je slaap te kort hebt Wij zijn al naar de politie geweest maar die kunnen er niks aan doen zeggen ze. Onze andere buren hebben er ook last van maar die durven niks te ondernemen. Wat kunnen wij nog meer doen? Zou het helpen moesten we een dokter inschakelen want allebei worden we er ziek van, kapot van slaap tekort...Zou die dokter er iets aan kunnen doen?
Heb je al eens geprobeerd met oordopjes ? Dat dempt het geluid voldoende om te kunnen in slaap vallen.
Ik gebruik ze altijd als mijn partner teveel snurkt
Er zouden naar het schijnt ook 'anti-blafhalsbanden' bestaan, maar die moet de eigenaar dan natuurlijk de honden willen omdoen.
ga eens naar het vredegerecht en vraag een poging tot minnelijke schikking . u word dan beiden uitgenodigd voor een gesprek in het bijzijn van de vrederechter . u heeft geen advocaat nodig en is voor beide partijen volledig gratis .
Bedoel je aan die honden ? Ik zie niet in wat die kan doen tenzij ze laten inslapen. Ik zou geen oordopjes gebruiken 's nachts. Stel dat er iets gebeurd zoals een inbreker of eender wat.
Kan die man zijn honden niet binnenhouden 's nachts ? Waarschijnlijk blaffen die honden naar katten die ze zien rondlopen ...
Vrederechter lijkt mij idd. de enige oplossing, en zorg voor getuigenissen en bewijzen, anders ontkent hij het hele verhaal nog. Een getuigenis van politie of verslag zou niet slecht zijn ter staving van uw argumenten.
deurwaarder laten langskomen, en samen luisteren, wijkagent eveneens!
Iedere nacht dat die beesten blaffen, schadevergoeding vragen, mijn zus heeft dit zéér makkelijk bekomen!
Heeft een baby die net boven die scharminkels sliep!
Blijven proberen , en anders een bolletje gehakt met druivesuiker...