hallo ik heb even de volgende vraag.
Mijn welgestelde alleenstaande kinderloze zus is overleden en er was blijkbaar een geregistreerd testament ik had de notaris waar ze het testament had laten opmaken gecontacteerd.
Deze maakte een afspraak met me op een datum en uur op haar kantoor betreft het testament van mijn zus.Op de dag zelf van de afspraak een uur ervoor belt deze
notaris me op om te zeggen dat ik niet hoef te komen daar ik niet in het testament vermeld sta.Ik heb nadien gevraagd om een kopie van het testament te willen
ontvangen voor inzage via mijn advocaat maar de notaris weigert hierop in te gaan.
Daar ik duidelijkheid wil over wat er precies allemaal verdeeld is ( zus had namelijk in het verleden veel ontroerende goederen alsook veel juwelen en obligaties en kasbons alsook geld)
en of ook al haar bezittingen die ze had ook effectief vermeld staan in het testament ( ik denk aan oa inbeeld enz) en of deze correct is gebeurd.
Welke stappen kan ik hiervoor ondernemen? en mocht niet alles wat ze in haar bezit had vermeld staan in haar testament hoe gaat deze verdeeldheid verder?
Graag even informatie hierover.