aanrijding op parking

ganapathi tantra
Topic Starter

aanrijding op parking

#1 , 26 apr 2015 22:51

Onlangs raakte ik een geparkeerde auto in de zijflank. Verkeerd manouvre van mij. Kan over gediscuteerd worden maar ik stop mijn energie liever in andere zaken. Alle nodige gegevens werden ingevuld en bekend gemaakt. Muz van een kontraktnummer van de verzekering van tegenpartij wat bij mij wat twijfels oproept.
Tegenpartij vond het desondanks dat alles nodig om van alles en nog wat foto's te trekken muz van de schade aan zijn auto en die van mij. Toen ik daar over een opmerking gaf bleef men doorgaan.

Vraag is nu of het niet beter is dat ik in deze klacht indien tegen schending van de privacy. Voor het zelfde geld staan deze foto's morgen op media zoals FB met onheuse commentaren. Want dat is wel een beetje de wereld waar we momenteel in leven.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 apr 2015 22:59

Wat is "muz"??
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Turaki

#3 , 26 apr 2015 23:10

Vraag is nu of het niet beter is dat ik in deze klacht indien tegen schending van de privacy. Voor het zelfde geld staan deze foto's morgen op media zoals FB met onheuse commentaren. Want dat is wel een beetje de wereld waar we momenteel in leven.
Momenteel is er nog niet gebeurt om klacht tegen in te dienen. Foto's nemen bij een ongeval van de schade is tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, en zelfs sterk aan te raden. Ook wettelijk gezien is hier niets tegen in te brengen, dit valt onder het verzamelen van stukken voor de afhandeling van het dossier.

Mochten plots foto's van uw wagen op internet verschijnen (met daarbij uw nummerplaat niet onleesbaar gemaakt, of op een andere manier identificeerbaar), dan kan u klacht indienen. Tot dan kan u niets doen.

Reclame

duma

#4 , 27 apr 2015 11:36

Wat is "muz"??

met uitzondering van :)

ganapathi tantra
Topic Starter

#5 , 30 apr 2015 04:29

bedankt voor de antwoorden en idd muz is zoals hierboven maar dat jonge volkje kent tegenwoordig allerlei afkortingen meestal van Engelse afkomst maar muz ? :o) (grapje hoor)
En zoals Turaki zegt: de tijden zijn verandert naar een geest van grote wantrouwigheid. Vroeger zouden we eerder de beleefdheid hebben gehad om even te vragen of
het even kon, maar in deze liet tegenpartij haar klein kind zelfs op de parking achter want oh oh oh paniek en wantrouwen eerst fotooke met smartiefoon ;o). Daar terwijl mijn wantrouwen een stuk groter had moeten zijn want er was toch wel wat onduidelijkheid over haar groene verzekeringsformulier. Maar dat was niet zo erg volgens tegenpartij. Prioriteiten liggen idd vandaag de dag anders. Foto's van de schade zelf werden niet eens genomen door tegenpartij. Dan frons je even de wenkbrouwen en denk je wtf (what the f.... :o))))
Anders gesteld. Waarom spreekt men hier alleen over internet ? foto's ophangen op het gemeenteplein zie ik nu ook niet zomaar direct gebeuren maar zou bvb in zaken zoals deze tegenpartij ook niet in de fout gaan als zij bvb met haar verhaal en bijhorende foto's onder familileden en kennissen/vrienden/collega's een onheus verhaal gaat rondstrooien ?
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Privacy-bescherming”