Ik heb een nieuwe opel astra H aangeschaft in augustus 2006 die inderdaad na een paar weken niet meer starte en soms bij het starten een hels lawaai precies als of je de wagen voor een tweedemaal wilde starten.
Opel assistance gebeld alles prima geregeld starter werd vervangen.
Na een paar maand starte de wagen weer niet opel assistance prima geregeld alleen ik had voor vijf dagen een vervangwagen en de garage had de herstelling nog niet uitgevoerd gekregen blijkbaar moesten zij een nieuwe sim module bestellen.De zevende dag was de wagen hersteld. Ik had normaal de vervangwagen bij de garage moeten betalen 20€ per dag maar dat heb ik geweigerd.
Nu een paar weken terug bij het starten weer dat hels lawaai weer naar de garage gebeld daar kreeg ik als antwoord dat al de 13 CDTI 90PK dat wel eens doen en dat het probleem genoteert wordt op de fice van de wagen en dat ik bij de vervanging van de starter juist een jaar geleden een nieuwe garantie voorzien is van 2 jaar .
Nu is mijn vraag in Augustus wordt mijn wagen 2 jaar, gedaan met garantie maar dat hels lawaai dat doet hij dus soms een keer zeggen ze.Wat moet ik doen om mij veilig te stellen indien er grote kosten zijn waarvan dit gebrek een oorzaak zou kunnen zijn.
groeten Ivan