Jaren geleden een vrouw tegen gekomen met wie ik eerder een korte relatie had, zij had toen een dochter van 8 maanden die haar familienaam droeg. Zij zei dat het de mijne was en ik heb dit kind mijn naam gegeven. Nadien getrouwd en zijn er 2 anderen kinderen geboren, alle drie met mijn bloedgroep. Na 15 jaar zijn wij gescheiden en ik zie niemand meer van mijn kinderen. Er was altijd ruzie en jaloezie! Mijn dochter blijkt nu niet van mij te zijn en zij heeft haar biologische vader jaren geleden ontmoet (op Facebook noemt hij haar ook zijn dochter) maar ze hebben geen contact en zij wil met mij geen contact meer sedert enkele maanden. Wat kan ik doen om haar te onterven want ik heb het idee dat zij niet van familienaam wil veranderen om later te kunnen erven van mij!!!!! Mijn ex-vrouw heeft de scheiding nooit kunnen verwerken en haar wraak was mij de kinderen te ontzeggen...
Ik heb altijd betaald ook toen ik wist dat zij niet van mij was omdat in mijn hart zij mijn dochter was maar nu is de situatie voor altijd verandert!!!!!