belangenmenging

moeder1
Topic Starter

belangenmenging

#1 , 13 mei 2015 19:59

Ik heb het gevoel dat ik in een pot nat zit.

Zoals eerder gepost kan ik bewijzen dat er leugens werden verteld op de rechtbank door tegenpartij en ik heb bewijzen daarvan. Tot mijn grote verbazing legde de rechter die naast zich neer. Ik durf geen namen te noemen, het is ook vrij actueel. Tot mijn grote verbazing kwam ik er vanmiddag achter dat mijn ex zijn bemiddelaar secretaris is op desbtreffende griffie. Weliswaar niet vertegenwoordigt door de schuldbemiddelaar.
Ik heb nu sterk het gevoel dat er belangenmenging in het 'spel' zit. Ik sta met mijn rug tegen de muur, zelfs verzonden naaktfotos wordt niets mee gedaan. Onvoorstelbaar. Kan ik hier als gewone burger iets in ondernemen? Dat mag toch niet? Plaatselijke rechtbank waar zijn schuldbemiddelaar dan nog op desbetreffend griffie werkt? Als dat niet partijdig zijn betekent...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 13 mei 2015 20:10

Ik denk dat u spoken ziet.
Griffiepersoneel komt trouwens niet tussenbeide in het vonnis.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

LeenW

#3 , 13 mei 2015 23:30

Heb het ook eens meegemaakt dat de neef van de advocaat van de tegenpartij de tuinman van de chirurg die zijn hond bij het hondenasiel in de stad waar de rechter woont was!

Reclame

meesje

#4 , 13 mei 2015 23:48

"Ik sta met mijn rug tegen de muur, zelfs verzonden naaktfotos wordt niets mee gedaan."
Dat is balen. Maar probeer eens bij Playboy.
Waar een weg is is een wil.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 mei 2015 00:04

Of u spoken ziet weet ik niet ...u heb ergens ander gezegd dat u een advocaat hebt en deze blijkbaar toch wat zaken heeft uitgelegd.
Wat bedoeld u met naaktfoto's - half naakt....?

Heb ooit een case gehad waar een partij de andere ook voor dat soort zaken beschuldigde -- bleken vakantiefoto's te zijn van de blote kindjes nb genomen toen ze nog samen waren en op de koop toe door de klagende partij zelf.

Wat niet wil zeggen dat er iets niet in orde kan zijn want dat hebben we ook meegemaakt. Per toeval is de ene partij daar achter gekomen maar die hebben er direct de politie bijgehaald zodat deze zelf de info hebben kunnen bekijken on-line.
Toen was het vlug afgelopen.

Maar u zal zich wel aan rechtsregels moeten houden.

moeder1
Topic Starter

#6 , 14 mei 2015 11:16

Gehele naaktfotos maar deze post mag verwijderd worden, heb geen behoefte aan kinderachtige reacties, was trouwens niet griffier maar stafhouder daar was ik mis in. Dit mag dus geheel verwijderd worden, ik ben op zoek naar serieus advies en het gaat wel degelijk om een rechtbank waar je vonnissen kan kopen/bestellen. Inclusief mijn account mag verwijderd worden wat een gezever zeg, het gaat hier wel om een kind. Ik heb me hier lid gemaakt omdat ik niet van het 'wetboek' op de hoogte ben en maar een gewone bezorgde moeder ben. Inmiddels heb ik een topadvocaat gecontacteerd. Je kan bij klachten over je advocaat daarvan melding maken bij balie/griffie of hoe dat ook allemal noemt, dat deed ik en dan hoor je dat zijn bemiddelaar voor de stafhouder werkt en ik nog slechts één andere optie had en dat was de voorzitter contacteren. Dit is dan een juridisch forum? Dat mag dan beginnen met volwassen reacties.

jef007

#7 , 14 mei 2015 11:35

waarom wordt er hier gelachen met Moeder1 ????
stel dat het waar is!!!!!!!!!!!
moeder is op zoek naar advies, ze is hier niet om uitgelachten te worden
als iemand haar nier kan helpen, zwijg dan op dit forum
wat betreft belangenvermenging : enkel bomen komen mekaar niet tegen
belangenvermenging zit mi. werkelijk overal!

LeenW

#8 , 14 mei 2015 12:28

Excuses als mijn post wat kleinerend was, mijn punt was dat in een klein landje als België het onvermijdelijk is dat ergens iemand wel kent.

Meen trouwens eens gelezen te hebben dat men 6-8 connecties zou nodig hebben om bij eender welke persoon op de wereld uit te komen, dit geheel terzijde.

Xenophon

#9 , 14 mei 2015 12:31

Het is niet grappig maar bekijk de situatie eens objectief. Het zou gaan om -niet onschuldige- naaktfoto's van kinderen. En dan zouden de schuldbemiddelaar van de ex die voor de stafhouder werkt, de rechter én de stafhouder onder één hoedje spelen met de ex (die hen mogelijk riant betaalt vanuit zijn CSR). Al die personen zetten hun carriére op het spel, hun gezin, goede reputatie. Lijkt me ofwel het grootste complot sinds Watergate, ofwel een geval van paranoia.

Maar indien TS meent gelijk te hebben dan kan ze naar de politie gaan en klacht neerleggen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

roharro

#10 , 14 mei 2015 12:33

Is er een wet die verbiedt om binnen in zijn eigen woning naakt rond te lopen?

jef007

#11 , 14 mei 2015 12:39

Is er een wet die verbiedt om binnen in zijn eigen woning naakt rond te lopen?
DE VRAAG gaat over belangenvermenging

roharro

#12 , 14 mei 2015 12:42

Ik heb begrepen dat het opzij schuiven van naaktfoto's aan de basis ligt van het wantrouwen en de vermeende belangenvermenging.
Wat TS doet is gevaarlijk: met welk recht verspreidt ze naaktfoto's die in de private leefsfeer werden genomen?
Het zijn m.i. nogal gratuite beweringen die hier bij sommigen dan ook de te verwachten reacties hebben uitgelokt.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”