Dit om te voorkomen dat ik jarenlang telkens male opnieuw naar de rechtbank moet stappen.
Is er hier iemand die misschien al een lange lijdensweg heeft doorlopen, en mij zou willen helpen om dit mogelijk te voorkomen?
Ben bereid te betalen voor een voorbeeldtekst die zoveel mogelijk 'loopholes' afdekt.
Context: mijn ex is een conflict-zoekend persoon, tijdens de relatie en zeker nu we uit mekaar zijn.
We waren wettelijk samenwonend en hebben 2 kinderen (3 en 4,5j)
Na 7 maanden feitelijke scheiding met een slordig opgestelde regeling voor verblijfsco-ouderschap en een gezamenlijke kindrekening, blijkt ze de kindrekening te misbruiken (350€ afgehaald voor prive gebruik. Na 3 maal vragen heeft ze dit nog niet rechtgezet, hiervoor had ze 3 maanden tijd).
Ik wil nu een regeling via rechtbank, maar weet niet wat allemaal te vragen/eisen. Dit is mijn eerste scheiding (hopelijk laatste

Al wil ik niet slecht spreken over advocaten, ze worden financieel beloond als de eerste regeling slecht is en er nieuwe rechtzaken moeten volgen, dus is er een kans dat ik met een slechte eerste regeling eindig. Gezien mijn onwetendheid, zal ik dit pas te weten komen als het te laat is. Vandaar mijn vraag.