Verstek zaak Jacob ?

mava105
Juridisch actief: Nee

Re: Verstek zaak Jacob ?

#16 , 23 mei 2015 19:54

Heb je op de beelden gezien hoe met die celdeur heeft moeten barricaderen met dikke houten balken ? Ik denk niet dat dit maar gewone deurtjes uit de Gamma of de Brico zijn. Dat toont toch aan dat betrokkene niet zo maar met fluwelen handschoentjes kon kalm gehouden worden, en dat er dus macht voor nodig was.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#17 , 23 mei 2015 23:40

Het feit blijft dat er iemand gestorven is die, ondanks eigen fouten, niet had moeten sterven. Het zou de rechtstaat onwaardig zijn om dit niet te onderzoeken en de schuldigen te straffen. In dat opzicht zou men kunnen stellen dat er misschien zelfs te weinig mensen zich moeten verantwoorden voor de rechtbank.

Vandebos

#18 , 24 mei 2015 10:52

Het feit blijft dat er iemand gestorven is die, ondanks eigen fouten, niet had moeten sterven. Het zou de rechtstaat onwaardig zijn om dit niet te onderzoeken en de schuldigen te straffen. In dat opzicht zou men kunnen stellen dat er misschien zelfs te weinig mensen zich moeten verantwoorden voor de rechtbank.
En dat en alleen dat is reeds meer dan voldoende om deze zaak voor de rechtbank te brengen.

Reclame

Patrick M.

#19 , 25 mei 2015 21:02

Bottinekes waren niet aanwezig in de rechtszaal. Ik ben benieuwd wat hier het vervolg van gaat zijn en ik ga het volgen. En ik zal niet de enige zijn.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”