Even een beetje uitleg. Ik heb vorig jaar een beetje veel over mij gekregen op prive vlak en ben in januari psychisch gebroken. Ik zag het allemaal niet meer zitten en ben naar de dokter geweest. Die heeft me toen doorgestuurd naar psychiater en die heeft me dan medicatie en rust voorgeschreven. Het ging allemaal wel wat tijd vragen zei ze voor medicatie ging aanslagen. Dat is dus gebeurd en ik voel me klaar om terug te werken. Wat ik ook zal doen op 8juni want tot dan loopt mijn ziektebriefje. Ik ben dus vandaag bij de pensioencommissie moeten gaan en ja veel vroegen ze daar niet. Hoe het momenteel was waarop ik zei dat ik snel zou hervatten. Op hun vraag hoe ik het zag zei ik dat ik absoluut terug wou en zou gaan werken en op hun vragenlijst ingevuld dat mijn ziektebriefje loopt tot 8juni.
Ja ok zeiden ze dat is het dan. Toen ik wat uitleg vroeg zeiden ze enkel we zullen in je dossier duidelijk zetten dat je terug wil werken. Maar meer uitleg krijg je dus niet van die mannen he. Wat als zij nu beslissen dat ik in hun ogen niet meer kan werken? Terwijl ik gewoon zelf zei dat ik wil werken. Plus ik zal dat ook doen vanaf 8juni.
Waarom die vraag dan omdat ik indruk had dat ik tegen dovemansoren aan het praten was en ze zelf hun goesting wel zouden doen en met mij geen rekening hielden.
Plus ik begin 8juni maar dan zal hun besluit wel nog niet klaar zijn wat gebeurd er dan?