#1 , 03 jun 2015 00:17
Heb een vraag in verband met aangekochte goederen. Het zit zo,14 jaar geleden had mijn broer iemand(X) leren kennen,waar hij na een tijdje ook bij X ging wonen,maar hij was daar niet gedomicileerd. Toen heeft hij ook een aantal goederen aangekocht zoals wasmachine,droogkast,tv,en nog het een en andere. Nu heeft X tegen mijn broer gezegd dat ze iemand anders heeft,dus mijn broer wilt daar zo rap mogelijk weg. Een paar dagen geleden,was hij op zoek achter zijn facturen van alles wat hij heeft aangekocht,en vind er niets meer van terug,en denkt dat X ze heeft meegenomen. Dit vind ik verschrikkelijk erg voor mijn broer,niet alleen dat ze iemand anders heeft leren kennen,maar ook nog dat dit al maanden waarschijnlijk aan de gang is,en dan gaat ze ook nog eens alle facturen die op mijn broer zijn naam staat en hard heeft voor gewerkt,nog eens laten verdwijnen zodat hij niets kan meenemen wat van hem is. Daarmee,kan er mij iemand zeggen hoe we dit kunnen oplossen? Kunnen wij kopieen opvragen van al zijn facturen in de winkels waar hij zijn goederen heeft aangekocht? Ook al is dat een ganse tijd geleden?grtjes fene