maar daar betaal ik niet meer aan mee sinds ik te weten ben gekomen dat hij daar verblijft
Het al dan niet komen wonen van een nieuwe partner doet niets af aan gemaakte of opgelegde afspraken.
Als u moet meebetalen voor de lening, moet u dat blijven doen, of dat kan u nog duur te staand komen.
Ik kan uit u verhaal niet uitmaken wat er geregeld is rond afbetalingen voor het huis.
e verkoop zaken die zijn bekomen tijdens de huwgemeenschap
Neem hiervoor de nodige stappen. Laat haar niet begaan.
zoon gaat ook voetballen waar ze beiden altijd aanwezig zijn
U kan hen niet verbieden dat ze daar zijn.
Als mijn stiefdochter hier naar haar hobby gaat, vindt ze het heel leuk dat haar mama eens komt kijken. Die doet dat niet vaak, maar voor ons zou ze dat best vaker mogen doen.
De stiefdochter vindt het superleuk als er iemand komt kijken.
Als de hobby gedaan is, is het ook jouw tijd. Als jij daarna direct wil vertrekken, kan dat. Je zoon zal dat wel begrijpen als je hem op voorhand uitlegt dat jullie echt geen tijd hebben daarna om te blijven hangen, want dat je nog naar X moet. en op zich: als hij voetbalt, is hij met de voetbal bezig (mag ik hopen), dus het is niet dat ze tijd afnemen. Maar ik begrijp natuurlijk dat je dat vervelend vindt. Als de mama er bij ons elke week zou staan, zou ik dat wrs ook niet fijn vinden, maar daar moeten we geen schrik voor hebben

Straf iig je zoon niet voor fouten die zijn moeder maakt.
ook het feit dat haar partner altijd de zoon aan de deur aanneemt en als ik iets moet weten en vragen dat altijd aan hem moet zeggen
Lastig! Je kan daar moeilijk over beginnen doen, maar dan kan het goed zijn dat er in een vonnis gegoten wordt dat de partner hem wel mag aannemen.
Beter lijkt mij haar eens aan te schrijven met het feit dat je gemerkt hebt dat ze de laatste tijd nooit meer zelf de wissel met de zoon kan doen, dat je het zeker niet erg vindt om hem bij uitzondering aan iemand anders over te dragen, maar dat het toch belangrijk is dat jullie communiceren en de belangrijke dingen die gebeurd zijn even kunnen overleggen, alsook dat het voor je zoon ook een goed signaal is als die ziet dat papa en mama bij de wissel met elkaar praten. Dat je het daarom belangrijk vindt om de overdracht met haar persoonlijk te doen en dat indien dit wegens een veranderde planning in haar leven moeilijk is, er misschien eens gekeken moet worden naar een aanpassing van het wisselmoment naar een moment waarbij zij wel in staat is persoonlijk aanwezig te zijn.