wettelijke garantie?

boos
Topic Starter
Berichten: 305

wettelijke garantie?

#1 , 26 jun 2015 15:48

Hallo,

Een klant van mij heeft een product gekocht.
Deze is kapot gegaan en binnen de garantie termijn.
Het is gelukkig niet nieuw maar een tweedehands product.
Nu hebben wij gezegd dat we de waarde er van storten op zijn rekening waarmee die zelf een tweedehandse kan kopen, is dit correct?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3823
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 jun 2015 16:18

Wat is "de waarde"? De prijs die uw klant aan u betaald heeft?

Reclame

Terug naar “Handelspraktijken”