Belangrijke update!
Ik heb mijn vrouw dan toch zo ver gekregen dat ik een afspraak mocht maken met die bankdirecteur v/d broertje.
Ik ben dus nu wel meegeweest en in tegenstelling tot 4 jaar geleden toen ze daar alleen met haar broers zat was die nu heel vriendelijk! lol
Heb gewoon onmiddellijk gezegd dat we de huidige stand van ALLE rekeningen wilden zien en dat heeft hij dan ook gedaan. Blijkt dat de broer slechts één rekening laten zien heeft?
Hij begreep ook de bedoeling niet waarom hij dat gedaan heeft aangezien we dat daarna via de notaris ook wel geweten hadden maar in ieder geval hebben we nu alles mooi genoteerd zodat we in ieder geval weten wat er ook bij de notaris zal vermeld moeten worden.
Er is zeker wat extra geld verdwenen maar het totaal dat er nu op al die rekeningen nog staat bleek nog groter te zijn dan hetgeen we zelf uitgerekend hadden dus de rust is hier weder gekeerd! lol
In ieder geval allemaal bedankt voor de goede tips want het is duidelijk dat een mens in deze zaken een volslagen idioot is dus veel te snel veel te veel paniek maar het gaat nu eenmaal over veel centjes dus beter wat te vlug dan te laat in actie schieten!