Wederom nieuwe informatie rond mijn dochter. Zelf heb ik mijn chirurgische ingreep(schildklier) gepland terwijl ze bij hem is en vandaag uit het ziekenhuis ontslagen.
Nu had ik een gesprek op facebook met haar, ze plaatst daar een foto waarop ze helemaal is verbrand! Werd op zijn verzoek afgesproken eerste twee weken bij hem dan twee weken bij mij. Foto uiteraard afgedrukt en doorgestuurd naar behandelend inspecteur. Ook zegt ze daarin en kon het zelf ook zien dat ze sinds de vakantie is gestart elke dag dezelfde t shirt draagt die ik aandeed de laatste dag school, papa heeft namelijk geen zomerkledij. Papa brengt haar ook eerder terug, volgende zondag dus drie dagen eerder. Houdt zich dus niet aan de afspraken terwijl het zijn verzoek was, ze gaan zelfs naar familie omdat hij geen centen heeft haar twee weken continue te verzorgen.
Info is terecht bij de inspoecteur en werd ook doorgestuurd naar de jeugdrechterdoor de politie, echter is deze met verlof tot einde maand, moet er dan geen vervanger zijn? Straks heeft ze een zonneslag ofzo. Ik moet al onze vakantie opofferen aan bezoek oogarts, oorarts en wellicht zorg rond het verbrand zijn. Of dien ik daarvoor apart aangifte te doen of is melding via mail voldoende? Morgen 38 graden, ik zie het al voor mij.
Hoe kan ik eigenlijk het beste vaststellen , bewijzen dat ze eerder dan afgesproken bij mij terugkomt? Bezoek bioscoop ofzo maar dan zal hij weer beweren dat hij ging.