ik vermelde al eerder dat er geen contact is tussen ons, en dit is de reden waarom : 4 jaar geleden werd ik opeens gecontacteerd door de politie dat er zich zeer ernstige feiten hadden afgespeeld tussen mijn broer en mijn vader. Mijn vader werd fysiek en psychisch mishandeld door mijn broer en deze werd bij vonnis van de rechter uit het huis gezet. Mijn moeder kon dit niet hebben (mijn broer was haar zorgenkindje en altijd door haar beschermd geweest) en is uiteindelijk samen met mijn broer verhuisd. Mijn moeder had ondertussen de volledige gezamenlijke rekening leeggehaald en mijn vader compleet berooid achtergelaten en vroeg nadien de scheiding aan. Ze is wel veroordeeld ook om de helft van de geldsom terug te geven aan mijn vader. Ik ben in bezit van deze vonnissen, omdat mijn vader mij die persoonlijk komen brengen is; met de boodschap om in de toekomst zeer goed uit te kijken met mijn broer en moeder. Ik werd nadien gecontacteerd door de sociale dienst, of ik akkoord was dat mijn vader onder bewind geplaatst werd gezien de situatie destijds. Ik ging akkoord omdat dit de beste oplossing was om hem zeker te stellen. Mijn vader was zeer verward op dat moment en was kapot van verdriet , en wou dat zijn vrouw naar huis wou keren, maar dan zonder mijn broer. Mijn moeder wou dat niet, maar plots 2 jaar geleden nam ze toch contact op met hem en stelde haar eisen : mijn broer moest en zou mee terugkomen. Mijn vader ging akkoord en alles leek goed te gaan ondertussen denk ik. Mijn broer zwaaide m.a.w daar de plak en wou samen met mijn moeder geen contact meer met mij. Mijn vader zag ik wel nog sporadisch. Het kwam dan ook als een totale verrassing dat mijn vader overleden was via een bericht van de notaris, want mijn broer en moeder hebben me zelfs niet laten weten dat hij opgenomen was in ziekenhuis, zelfs niet dat hij overleden was, en werd door hen begraven al na 3 dagen zonder dat ik van iets wist (zelfs de familie van vaders kant werd niet op de hoogte gebracht).
En nu doen ze me dit voorstel ..... ik ben dus heel voorzichtig.... heel voorzichtig, want ik vertrouw deze zaak voor geen meter