Ik denk dat ik mezelf serieus in nesten gewerkt heb en zou graag weten ho eik eruit geraak. Twee maanden terug heb ik een apartement gehuurd met mijn vriend. Sindsdien heb ik de relatie beeindigd... het was al een beetje rampzalig van bij het begin en ik snap nog altijd niet hoe ik erin geslaagd ben om mij te laten verleiden door "... als het niet lukt tussen ons dan verhuis ik wel en kun je de flat delen met een vriendin of zo..."
Nu... terzake... we hebben beiden het contract getekend, we staan er beiden gedomicilieerd en geen van beiden wil verhuizen. Hij is mij het leven zuur aan 't maken en ik zie niet goed wat ik kan doen. Hij beweert dat hij "misschien" wel zal verhuizen maar wanneer het hem past en dan nog... hij is het niet zeker...
Ik werk in een advocatenkantoor en heb reeds raad gevraagd aan iemand en volgens haar kan ik bitter weinig doen, aangezien we beiden het contract tekenden.
Is er echt geen oplossing buiten verhuizen en hem het apartement laten dat ik schilderde, waar ik de kleuren koos, waar AL mijn meubels staan (hij heeft een bed, een tafel en een kleerkast; verder staat het apartement VOL met mijn spullen)... Ik spendeer het grootste gedeelte van mijn tijd op mijn kamer en ondertussen is hij zich op zijn gemak aan 't installeren in mijn spullen... Hij werkt momenteel niet dus heeft hij al de tijd om zich in te nestelen zodat ik mij minder en minder thuis voel...
Wat kan ik doen? Help.....